środa, 18 listopada 2015

Boże Narodzenie czas szykować

Udało się i wczoraj się zachwycałam i ochałam i znów zachwycałam. Dwa wzory Ajisai na podusie już wyszyte i już podusie też uszyte. Tylko do tej Gwiazdki jeszcze tyle trzeba czekać.....

Materiał na podusie zakupiony w ciucholandzie razem z materiałem na motylkowa podusie. Ha więcej powiem materiału zostało i się nie zmarnował, maszyna do szycia wrze ja wycinam mama szyje a co to niebawem się pochwale. 








Nie kończę jednak na poduchach. Wyszywam małe wzorki, maluję gwiazdki i kule. 
Dobrze ze przy upadku ucierpiała tylko noga a nie ręka. Kuśtykam do igły bo to juz i pora Czarnej listy.
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Wow! Jestem pełna podziwu, poduszki są przepiękne! I na dodatek w moim ukochanym kolorze. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje podusie 'tyz pikne" z materiałem w gwiazdki uzupełniają się zupełnie, tyle tylko że haft masz większy od mojego.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń