niedziela, 20 marca 2016

Wielkanocne tworzenie

Udało się. W międzyczasie wiosennych porządków udało się także troszeczkę pomajsterkować. Jezus w koronie cierniowej otrzymał ramkę, w pokoju zawisły trzy nowe półeczki wiec obok książek trzeba było coś zmajstrować jest więc i filiżanka wiosenna. A że się spodobała to powstała druga a i trzecia już w planach.
Pisanki, kurki, zajączki skończone no temat Wielkanocy uważam za zamknięty.

Jezus jest duży. 70 na 60 cm.
Tu pisanka ze słodkościami dla siostrzeńca.


Kurka bardzo mi się spodobała w Internecie. Wyszyłam a w koszyczku z jajkami wylądowała przypadkiem.





Filiżanki. chciałam taką już dawno. Zaczęłam robić ja w czwartek ale klej mi nie trzymał. W Internecie widać że używają kleju na gorąco mi się nie sprawdził. Wczoraj mąż przykleił poksipolem i ta da.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz